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Employee for our Danish customer service in our Berlin office (m/f/d)

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We care about our customers - we want them to feel comfortable and well looked after. This is where you come in! You enjoy working with people and don't let things get out of hand? Then we might be looking for you as a dedicated team member (m/f/d) in our Danish customer service in our Office in Berlin. You will be our company's calling card, the first point of contact for our customers when they have questions about their order or purchased product via chat, phone and email.

Deine Aufgaben

Fachwissen gehört bei uns zum guten Ton. Daher sind deine Aufgaben anspruchsvoll, aber auch abwechs­lungsreich:
 
  • You will process orders, create quotations and manage customer accounts
  • First-level-After-Sales-Support – You will be advising and guiding our International customers via phone, email and chat on an International level
  • You look after our customers by phone, email and chat and represent their concerns and interests
  • You are responsible for an area of responsibility and make independent decisions to initiate and coordinate returns, exchange of goods, credit notes and repairs
  • You take care of the convenient processing of orders and services
  • You work continuously with our specialist service and workshops and coordinate with them
  • You provide product advice and translation work in collaboration with our specialist departments

Dein Profil

Wir bereiten deinen Talenten die perfekte BĂĽhne. Idealerweise bringst du folgende mit:
 
  • You are fluent Danish and English, spoken and written on a mother tongue basis
  • You have a passion for music and / or experience with the music industry
  • You already have experience in supporting and advising customers
  • You have a high degree of personal initiative, commitment, ability to work in a team, target orientation
  • Competent, courteous interaction with customers is one of your strengths
  • You have experience in using a PC and common office applications
  • Ideally, you speak another language

Unser Angebot

Take a look at what else we offer besides the best colleagues in the world:
  • Contact with customers who love us ;-) and business with emotions
  • 30 days of holiday
  • Attractive and performance-related remuneration with Christmas bonus, as well as company pension scheme
  • Pleasant working atmosphere with flat hierarchies
  • Modern, well-equipped workplace
  • Possibility of mobile working
  • Varied projects in an international environment
  • Free German lessons
  • Corporate benefits and employee discount
  • JobRad offer

Wer sind wir?

Ăśber uns
1954 gegründet ist Thomann heute der größte Versender von Instrumenten sowie Musik-Equipment der Welt und gehört zu den größten E-Commerce Unternehmen in Deutschland. Der Webshop thomann.de steht im Mittelpunkt unseres Denkens und Handelns. Egal ob Anfänger*in oder international gefeierter Musiker*in: unsere mehr als 1800 Mitarbeiter*innen aus über 30 Nationen haben das Ziel, jeden Anspruch unserer rund 18 Millionen Kund*innen zu erfüllen. Derzeit umfasst das Sortiment mehr als 110.000 Produkte. Von Instrumenten und Noten bis hin Veranstaltungs- sowie Lichttechnik, von den international bekanntesten Marken bis zu unseren 30 Thomann Eigenmarken.

Thomann Campus
In Treppendorf bei Bamberg befindet sich nicht nur Europas größtes Versandlager, sondern auch Europas größtes Musikhaus: ein 5500 qm großes Musiker-Paradies zum Testen, Entdecken oder einfach Inspirieren lassen. Ebenso auf dem Campus steht unser Service-Center. Im Fachservice und den spezialisierten Werkstätten kümmern sich rund 170 Mitarbeiter*innen unter anderem um Wartung, Pflege und Reparatur defekter Produkte.

Haben wir Dein Interesse geweckt? Dann freuen wir uns ĂĽber deine Bewerbung mit Anschreiben, Lebenslauf und Zeugnissen sowie deiner Gehaltsvorstellung.